Ett slag för Cancerfonden

Nästa lördag 12 september är det dags för ”Ett slag för Cancerfonden”

Nu är det dags att tänka till igen ska jag vinna eller ska jag spela för saken skull. Denna tävling har spelats sedan 2010 på Götaströms GK så detta är 11:e året vi kör.

Tävlingen spelas i 3 klasser A,B och C


Startavgiften är (minst) 100kr och alla startavgifter går oavkortat till cancerfonden.
Är du inte medlem i Götaströms GK betalar du även 200kr i tävlingsgreenfee.

Första start är kl 09.00 och det är löpande start från hål 1. För att undvika större samling vid klubbhuset så kommer vi inte att ha någon prisutdelning. Alla pristagare kan hämta sina priser på kansliet när det passar.

Anmälan senast 10 september kl 12.00

Välkommen med anmälan!

Tävlingskommittén